ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

مجمع خیران ازدواج به‌زودی تشکیل خواهد شد | تقدیر از زوج‌های جوان و موفق در هفته ازدواج

  • کد خبر: ۳۵۵۳۹
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
مجمع خیران ازدواج به‌زودی تشکیل خواهد شد | تقدیر از زوج‌های جوان و موفق در هفته ازدواج
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از برنامه‌های ویژه هفته ملی ازدواج در این استان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، فرزاد فتاحی با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های هفته ملی ازدواج امسال متناسب با شرایط کرونایی تنظیم شده است تا ضمن حفظ موارد بهداشتی، بتوانیم اقدامات لازم را در حوزه ازدواج جوانان پیش ببریم.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز پیوند امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) به تشریح برنامه‌های معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان پرداخت و گفت: راه‌اندازی پویش ازدواج آسان و پایدار با جلب مشارکت خیران، اصلی‌ترین برنامه ما در هفته ملی ازدواج است که از طریق راه‌انداری نخستین مجمع خیران ازدواج در خراسان رضوی دنبال خواهیم کرد.

فتاحی ادامه داد: برای ارائه گزارش و هم‌اندیشی، ظهر امروز، چهارشنبه یکم مردادماه، اولین جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان خراسان رضوی در امسال به ریاست استاندار محترم و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد و سرپرست شعب بانک ملی خراسان رضوی گزارشی از وام‌های پرداخت شده به جوانان در سال ۹۸ و ۴ ماه ابتدای امسال ارائه خواهد کرد. سال گذشته مبلغ وام ازدواج برای هر فرد ۳۰ میلیون تومان بود که امسال این رقم به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است. همچنین در این جلسه، اداره کل ثبت احوال نیز گزارشی از آمار ازدواج در خراسان رضوی ارائه می‌دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های امسال هفته ملی ازدواج، تقدیر از زوج‌های جوان و موفق در حوزه‌های علمی، ورزشی، مذهبی، مدافعان سلامت و معلولان جسمی خواهد بود که با دستگاه‌های متولی برای معرفی این افراد به ستاد سامان‌دهی امور جوانان مکاتبات لازم انجام شده است.

فتاحی با اشاره به مراکز ازدواج و خانواده در خراسان رضوی ادامه داد: اکنون ۱۵ مرکز ازدواج و خانواده در این استان مشغول خدمت هستند که مجوز رسمی فعالیت دارند و برنامه‌های اصلی آنان ترویج ازدواج آسان و پایدار و آگاهی‌بخشی اجتماعی به جوانان علاقه‌مند به تشکیل خانواده است. همچنین بنا داریم تا به بهانه این هفته، از فعالان و خیران ازدواج تجلیل و از زحمات این عزیزان قدردانی کنیم.

دبیر ستاد سامان‌دهی امور جوانان خراسان رضوی به انتخابات مجمع ملی جوانان نیز اشاره کرد و افزود: ۲۲ مردادماه امسال انتخابات مجمع ملی جوانان با حضور ۵۰ نامزد انتخابات هیئت رئیسه در مشهد برگزار خواهد شد تا دور جدید فعالیت این مجمع آغاز شود. ۴۰۰ عضو عادی این مجمع نیز از طریق ویدئوکنفرانس در این انتخابات شرکت خواهند کرد.

فتاحی به وضعیت خانه‌های جوانان در خراسان رضوی نیز اشاره و تصریح کرد: سال گذشته ۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آغاز پروژه ساخت خانه‌های جوانان خراسان رضوی اختصاص یافت و امسال با اختصاص ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر، پروژه خانه جوانان ۹ شهرستان به پایان خواهد رسید و جوانان بیشتری به سمت مشارکت‌های اجتماعی و فرهنگی سوق داده خواهند شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->